sobota, 5 lipca 2014

Zawieszenie.

Tak, dobrze widzicie i nie, nie jest to żaden głupi żarty. Zawieszam bloga. Na pewno chcecie wiedzieć na ile i dlaczego. Zacznę od odpowiedzi na to pierwszy pytanie, bo wydaje się łatwiejsze i ważniejsze.

Ile będzie trwało zawieszenie? 

W najlepszym wypadku wrócę już na początku sierpnia do pisania. W najgorszym? Tutaj nie jestem pewna. Jeśli nie uda się na początku sierpnia, wtedy rozdziały zaczną się pojawiać po wakacjach. Czyli zawieszenie będzie trwało od miesiąca, maksymalnie do trzech.

Dlaczego?

Pewnie większości wystarczy wiedzieć ile będzie trwało zawieszenie, lecz może ktoś będzie ciekaw dlaczego. Więc oto odpowiedź: trudno mi powiedzieć jednoznacznie co jest powodem lub było ich wiele i po prostu skumulowały się na taki efekt. Po pierwsze od tygodnia nawet nie napisałam jednego zdania w opowiadaniu, pomimo że mam wielkie pokłady weny i jak zwykle świetnie mi idzie pisanie rpg. Po prostu mam jakąś blokadę i nie jestem w stanie ruszyć nic na bloga. Nie wiem co może być tego powodem. Może zmęczenie materiałem ( jak to ujął ktoś z moich znajomych ), może malejące grono czytelników ( w końcu jak człowiek do czegoś przywyknie, wtedy trudno jest zaakceptować jakieś zmiany ) lub po prostu potrzebuję wakacji.

Mam miesiąc na to, aby ochota, wena czy jakiekolwiek inne cholerstwo wróciło i dała radę napisać rozdział. Mam nadzieję, że zrozumiecie i chyba wyjaśniłam wszystko. Przepraszam, że robię to w czasie trwania opowiadania, jednak to nie jest do końca zależne ode mnie. Chciałam też, abyście byli świadomi i nie niecierpliwili się przez najbliższy miesiąc ( lub dwa )

12 komentarzy:

  1. Jak przeczytałam tytuł to aż mnie coś ścisnęło i w ogóle. Aż się przeraziłam! ;___;
    Huh, od czego tu zacząć? Wiadomo, że zawieszenie ukochanego bloga to ciężka sprawa, ale cóż. Bywa nie? :c Trzy miesiące to strasznie długi czas... Miesiąc też! Ale, ale... Ważne, żebyś Ty poczuła chęci < 3.
    Oczywiście doskonale Cię rozumiem! : O A blokady są złe ;_;
    Oczywiście ja nie mam Ci niczego za złe! Tym bardziej, że to tylko zawieszenie. Każdemu potrzebne są wakacje < 3.
    Dlatego też trzymam kciukasy i życzę z całego serduchu zdjęcia blokad i dużo, dużo radości przy pisaniu! Tym bardziej, że opowiadaniami radość sprawiasz też nam, czytelnikom < 3.
    Przyznaje się bez bicia, że jest mi potwornie przykro, bo jesteś jedną z moich ukochanych pisarek i brak Twojej twórczości boli :c Ale naprawdę rozumiem <3.
    Nie niecierpliwcie się? Za bardzo Cię nienawidzę, żeby być spokojną XD [ Kocham <3. ]
    Cóż mogę dodać? Ja na pewno będę z Tobą myślami i będę wyczekiwać wielkiego comebacku! <3.
    I pewnie nabije Ci wyświetleń, sprawdzając co jakiś czas bloga XD [ nieważne, że blogger powiadamia o nowych notkach... ]
    Życzę powrotu do "zdrówka", WIĘCEJ CZYTELNIKÓW [ >:C NAPIEPRZĘ LUDZIOM! TAKICH ZAJEBISTYCH OPOWIADAŃ NIE CZYTAĆ?! >:C ALBO NIE SKOMENTOWAĆ?! no kurde. nawet ja, ta co nigdy nic nie pisze, nie mogę się powstrzymać! >:C ]
    Czekam na powrót mistrza i jestem z Tobą <3.
    dei.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, oczywiście. dei, wstydź się ;___;

      Usuń
  2. Wielka szkoda... Mam nadzieję, że minie to, co Cię blokuje :c
    A co do malejącej liczby czytelników... nie martw się, bo każdego z nas to spotyka ostatnio ;) Często obserwatorów przybywa, a opinii pod rozdziałami coraz mniej i inne takie akcje... Tym się nie martw i rób swoje, a kiedyś ktoś to doceni. przynajmniej ja wychodzę z takiego założenia :)
    Tak czy siak, trzymam kciuki i ślę uściski! ^^ Mam nadzieję, że wrócisz z jeszcze większym zapałem do pisania! <3
    + wiedz, że tak jak jestem z Tobą od samiuteńkiego poczatku tak będę też do końca :D
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy zobaczyłam tytuł przeżyłam mini zawał, aż mi czarne mroczki przed oczami zafalowały o.0
    Co ja mogę powiedzieć...
    Na pewno bardzo będzie mi cb brakować przez ten czas. Ciebie i twoich notek ;3 Jak już wspominałam wcześniej, czytanie twojego bloga stało sie moim uzależnieniem, a teraz czeka mnie odwyk... ;c Może jeszcze raz przeczytam poprzednią serię?.. nie wiem, zobaczę xd
    Co do tekstu powyżej ... najbardziej chyba zdziwiłam mnie wiadomość o malejącej liczbie czytelników ... o.0 Jakim cudem? Masz za sb tyle serii, opowiadań i one shot'ów, ze liczba czytelników może tylko rosnąć xd Po za tym, nawet jeśli tak jest, to nie przejmuj sie tym ;) Jeśli lubisz pisać, a wychodzi ci to naprawdę świetnie, to licznik odwiedzin powinien być tylko marnym, nieistotnym dodatkiem. Są ludzi, którzy z niecierpliwością czekają na nową notkę(tak, np. ja! xd) i którzy będą czekać na twój wielki powrót ;D Życzę miłych wakacji! Wypocznij, odpocznij i inne "pocznij" (xd) i wracaj do nas z kolejną dawką nowych notek ;D Będziemy czekać choćby i te trzy miechy! ... ;.; średnio fajna perspektywa ale dam rade! ;D tuli tuli ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehh... nie ukrywam, że jest mi strasznie smutno, jednak akceptuję Twoją decyzję. Wiem jak to jest mieć multum pomysłów i nie móc ułożyć nawet zdania. Często piszę jednak tylko dla siebie więc trochę rozumiem Twoją sytuację.
    Haha nigdy nie sądziłam, że zawiesisz bloga.. Kocham Twoje opowiadania i zdecydowanie Twój blog jest moim ulubionym więc nie wiem jak przetrwam bez ficzków..
    Uschnę, ale będę czekać! Mogę czekać nawet i rok bylebyś wróciła ^^
    Trzymaj się kochana, odpocznij sobie od pisania, przerwy się przydają :)
    Pozdrawiam i czekam na powrót, Grellu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykro mi się zrobiło jak zobaczyłam nagłówek notki, tym bardziej, że nie komentowałam ostatnich rodziałów 'Small town, creepy town'. Podoba mi się, aczkolwiek nie mam pojęcia jak mogłabym je skomentować. Mam nadzieję, że wybaczysz mi za to, jakkolwiek to brzmi.
    Cóż, myślę że przyda ci się miesiąc przerwy i przez ten czas zdobędziesz dużo weny, którą w późniejszym czasie się z nami podzielisz ^^
    Miłych wakacji życzę ja, również kiedyś może znana jako dfd ^^''''

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooohh... będę tęsknić, ale jeśli potrzebujesz chwilę wytchnienia, to to jest, jak najbardziej naturalne. :* Uwielbiam twoje twórczości, i będę cierpliwie wyczekiwała twojego powrotu! W sumie jakby jestem z tobą od początku, więc będę i do końca! Może Ci słodzę, ale serio jesteś jedną z moich ulubionych pisarek. ^^ Nie będę się rozpisywała, bo nie umiem, jeśli chodzi o takie rzeczy. Mogę Ci, więc życzyć jeszcze 3wspaniałych wakacji i wypoczynku! ^^ Wróć do nas, jak będziesz na siłach, bo my Cię kochamy, i twoje twórczości! < wyczuwam zyganie tęczą, i nadmiar próchnicy, wybacz. ;.;> Będę trzymała kciuki, abyś poukładała sobie wszystko w głowie, i wróciła do nas z nowymi pomysłami, które są, ale trzeba je nieco uporządkować. Skąd to znam, eh... do kiedyś tam! :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem szczerze, iż Jestem w szoku o.o Jednak w pelni rozumiem. Przez wakacje wypoczniesz i mam nadzieję, że wrocisz do pisania :) Na twojego bloga natknelam sie okolo dwóch tygodni temu i przeczytałam wszystko. Cholernie podobają mi sie twoje opowiadania, a ze jestem shipperka JongKey to nie raz wrócę do czytania twoich twórczosci :)
    Widzę że tez piszesz rpg :D Nie mialabys moze ochotę popisać? :D Sama mam konto fikcyjne na nk i pisze teraz z dwoma osobami, bo coraz mniej osob tam wchodzi :c
    Nie mniej jednak mam nadzieję, że ta przerwą ci pomoze :)
    Hwaiting~
    Ps. Przepraszam, że z anonima :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Smutno, że zawieszasz bloga, ale mimo wszystko akceptuję twoją decyzję. Mam tak samo jak ty :) Mam dużo pomysłów, ale jak siądę i zacznę coś pisać to nic mi nie wychodzi. A co do weny... ona wraca, ale w najmniej oczekiwanym momencie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Po otwarciu i przed zamknięciem nawiasu nie robi się spacji...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie chcę się tu rozpisywać o tym jaka szkoda i w ogóle, bo każdy potrzebuje przerwy, a ty dodając systematycznie, niemal co tydzień rozdziały na to zasługujesz ♡ Z resztą wena nie sługa; raz jest, raz jej nie ma, a taki zastój w pisaniu jest najgorszy i mnie osobiście strasznie irytuje XD Próbuję coś pisać a nie mogę :c
    Mam tylko nadzieję, że zregenerujesz się szybko, odpoczniesz i w ogóle, no i wrócisz do nas z podwójnymi pokładami chęci i weny na pisanie :3
    Hwaiting unnie i do poczytania za jakiś czas ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, ach, wracaj.. ;__;

    OdpowiedzUsuń